Thursday, July 9, 2009

Sem Baru, Housemate Baru tapi Rasa Macam Budak Baru.

Salam.

Sudah lama tidak blogging. Maklumlah, sebuk dengan anak-anak di sekolah.

Pada hari Ahad yang lepas, saya telah pergi mendaftar kolej untuk kali keempat, tahun keempat.
Masa nak masuk, dengarnya, kene buat saringan selsema babi.
Aish. Mane bleh. Saya tak makan babi. Apatah lagi babi yang terkena selsema. Jadi mestilah saya free dari penyakit itu.

Gerak dari rumah Seremban pagi-pagi lagi. Dengan Chana, Yatt and Tasha Merican. Hajar pulak balik Jompul. Inilah pelajar-pelajar Akademi Seremban Jaya yang terkeluar minggu ini. Dengan punggung masing-masing.

Naik komuter pukul 9, sampai di kulej pukul 9.50. Mamam kat kedai depan simpang sekejap.

Lepas itu, masuk UKM. Naik Kancil beroda empat. *Thanks to Tasha and her bf*

Sementara Yatt Yatt and Chana mengemas bilik memasing, saya melepak di blok.

Rindunya dengan budak-budak lama.

Tapi, blok pulak ada tambahan perabot.



Nampak tak kerusi baru tuh wahai ex-K4fs ???



Miss Kupo masih wujud.



Hehe. Bilik saya pun ada tambahan baru.



Saya...akan mempertahankan warisan K4F ini. Yaahhhhh~

Dan yang paling besh....





T-shirt kolej yang keempat.

Lepak kulej sampai pukul 2. Lepas itu, beronggeng di Mines. Dengan budak-budak rumah. Sampai malam. Yay!


Lepas tu, nangis sebab lesson plan untuk besok tak siap lagi.

Tapi, I had a lot of fun. Maklumlah, dah lama tak keluar.


0 comments:

Post a Comment